top of page

Mirela Necula- Romania \Moftul verde








Mirela Necula- Romania
Moftul verde
Pleacă un timp cu greutatea de a exista Din cerul meu agonisit, obosit deasupra ta Poți veni cu duioșie alergând la capătul lumii Unde se oprește pământul, în casa vremii.
Și vreau trezire, vreau un pic a șede În fața hâdă a vântului furios Care mi-a împins fiecare an anevoios Și m-a așezat cu râsu’-plânsu’ în moftul verde.
Sunt gata să-ți mor prin fiecare por Când spart e timpul dus de prea multe ori la izvor Să fie dans, dans al sentimentelor cu gândul Să pot zbura și eu cu tine când îmi vine rândul Înfășată în roze prin sufletu-ți imens Trăiri curate să avem, cum au avut înainte sens.

The green whim

Leave for a while with the weight of existing
From my agonized, tired sky above you
You can come tenderly by running to the end of the world
Where the earth stops, in the house of the weather.
And I want to wake up, I want to sit a little
In the face of the raging wind
Which pushed me hard every year
And he made me laugh and cry in the green whim.
I'm ready to die through every pore
When it's broken, it's time taken to the spring too many times
Let it be dance, dance of feelings with thought
So I can fly with you when it's my turn
Wrapped in roses through your immense soul
Let's have clean feelings, as they made sense before.

Comments


اخر المنشورات
 
bottom of page