top of page

Jwan Adnan Kara JolyΤο χελιδόνι


Jwan Adnan Kara Joly



Το χελιδόνι

Συντροφιά μου σ ' αυτό το μακρύ ταξίδι

η φωνή σου διαρκεί, όσο διαρκεί το ταξίδι μου.

Είσαι κι εσύ μετανάστης.

Περιπλανιέσαι από τη μια χώρα στην άλλη.

Είσαι μέρος της πατρίδας μου.

Ό,τι πάντα κουβαλάω μαζί μου.

Είσαι ο μόνος μάρτυρας.

Της μόνιμης ξένης γης μου.

Εσύ είσαι το μικρό πουλί.

Αυτό μου δίνει τόση χαρά.

Μαζί σου ξεχνάω ότι είμαι σε ξένη χώρα

και με τα φτερά σου νιώθω κάθε τόσο

να επιστρέφω στο σπίτι!

.........................................................................

Εσένα

η αγάπη και η ζωή σε πλησιάζουν.

Μέρα και νύχτα ψάχνουν για σένα.

Το νερό και η έρημος ,συναντήθηκαν για χάρη σου.

Τα μάτια και η καρδιά σε κοιτάνε.

Το πάθος μου για σένα

είναι μια σύνδεση όλων των δρόμων

που καταλήγουν στην καρδιά σου.

Να με θυμάσαι, όσο θα λείπω.

Αγάπα με.

Όσο είμαι στο πλευρό σου, δεν μπορώ να πάρω αρκετά

απ’την αγάπη σου.

Είμαι ένα πουλί χωρίς φτερά, όσο είμαι κοντά σου.

Είμαι μια άχαρη αγάπη όσο είμαι μακριά σου.

Γιάννης Αντνάν Καραζολι.




Το χελιδόνι

Συντροφιά μου σ ' αυτό το μακρύ ταξίδι

η φωνή σου διαρκεί, όσο διαρκεί το ταξίδι μου.

Είσαι κι εσύ μετανάστης.

Περιπλανιέσαι από τη μια χώρα στην άλλη.

Είσαι μέρος της πατρίδας μου.

Ό,τι πάντα κουβαλάω μαζί μου.

Είσαι ο μόνος μάρτυρας.

Της μόνιμης ξένης γης μου.

Εσύ είσαι το μικρό πουλί.

Αυτό μου δίνει τόση χαρά.

Μαζί σου ξεχνάω ότι είμαι σε ξένη χώρα

και με τα φτερά σου νιώθω κάθε τόσο

να επιστρέφω στο σπίτι!

.................................................. ……………………………………

Εσένα

η αγάπη και η ζωή σε πλησιάζουν.

Μέρα και νύχτα ψάχνουν για σένα.

Το νερό και η έρημος, συναντήθηκαν για χάρη σου.

Τα μάτια και η καρδιά σε κοιτάνε.

Το πάθος μου για σένα

είναι μια σύνδεση όλων των δρόμων

που καταλήγουν στην καρδιά σου.

Να με θυμάσαι, όσο θα λείπω.

Αγάπα με.

Όσο είμαι στο πλευρό σου, δεν μπορώ να πάρω αρκετά

απ'την αγάπη σου.

Είμαι ένα πουλί χωρίς φτερά, όσο είμαι κοντά σου.

Είμαι μια άχαρη αγάπη όσο είμαι μακριά σου.

Γιάννης Αντνάν Καραζολι. Jwan Adnan Kara Joly




The swallow

My companion on this long journey

your voice lasts as long as my journey.

You are also an immigrant.

You wander from one country to another.

You are part of my homeland.

Everything I always carry with me.

You are the only witness.

Of my permanent foreign land.

You are the little bird.

This gives me so much joy.

I forget with you that I am in a foreign country

and with your wings I feel every now and then

to go home!

.................................................. .......................

You

love and life approach you.

They are looking for you day and night.

The water and the desert met for your sake.

The eyes and the heart look at you.

My passion for you

is a connection of all roads

that end up in your heart.

Remember me, as long as I miss you.

Love me.

As long as I'm by your side, I can't get enough

from your love.

I am a bird without wings, as long as I am near you.

I am an ungrateful love while I am away from you.

Giannis Adnan Karazoli. Young Adnan Qarajuli

Comentarios


اخر المنشورات
 
bottom of page