top of page

Ibrahim Ibrahimović Vareš Majdan, Bosna i Hercegovina MOJA SI(Rima na I )



Ibrahim Ibrahimović Vareš Majdan, Bosna i Hercegovina

MOJA SI (Rima na I )



MOJA SI

(Rima na I )

Neka priča ko šta misli,

neka priča ko šta želi.

Zauzeta žena ti si.

Vatrom ljubavi

ja te osvoji.

Prsten ti na prst stavi,

pred svima usne ti poljubi.

Vječno ćeš se mojom zvati,

do smrti

uz mene ostati.

Moja si, moja si,

jedan sam ti,

jedan jedini!

On te mora zaboraviti,

zar ne vidi

moć ljubavi?

I nikakvi

zli

jezici,

neće moći

nas rastaviti.

I nikakvi ,

olujni

vjetrovi ,

ne mogu ljubav srušiti.

Sa mnom ćeš ostariti.




Author: Ibrahim Ibrahimovic

Vareš Majdan, Bosnia and Herzegovina

YOU ARE MINE

(Rome and I)

Let him tell who thinks what,

let him tell who wants what.

You're a busy woman.

The fire of love

I won you over.

Put a ring on your finger,

kiss your lips in front of everyone.

You will be called mine forever,

Until death

stay with me.

You are mine, you are mine,

I am one to you,

one and only!

He must forget you,

doesn't he see

the power of love?

And none

evil

languages,

no way

tear us apart.

And no,

stormy

winds,

I can't break love.

You will grow old with me.

Comments


اخر المنشورات
 
bottom of page