top of page

Ganimete Jakupi Demiri, ZvicërVESET..


Ganimete Jakupi Demiri, Zvicër



VESET...

Asnjëri nuk është perfekt, Të metat e veta askush s'i sheh, Edhe po t'ua thuash i injorojnë, Nuk duan as mendimin ta dëgjojnë!

Do të qortojnë pamasë, Edhe nëse i këshillon me mirësi, Do të quajnë psikolog e filozof, Të bëjnë të mos flasësh me asnjëri.

Veset e njerëzve nuk i heq dot, As hoxhë e as pop, Ato nganjëherë veç rriten, Si kërpudhat pas shiut.

Të gjithë njerëzit kanë vese, Disa të mira e të këqija, Asnjëri nuk jemi njësoj, Sikur dora me pesë gishta.

Ai që di të merr vese të mira, I shërbejnë për një jetë, Do t'i ketë dyert e hapura, Në çdo derë që troket.

Veset i këqija bën me i dëgju, Por jo vetë m'i praktiku, Nëse jeta të sprovon me këso njerëz, Duhet të dish si t'i kapërcesh.

Veset lidhen shpeshherë me njëra-tjetrën, Bëhen zinxhir, herë keq e herë mirë, Të dish t'ia mësosh njerëzve veset, Do t'ia dalësh mbarë tërë jetën.

Ganimete Jakupi Demiri, Zvicër.





VESET ...

No one is perfect,

Nobody sees their flaws,

Even if you tell them they ignore them,

They do not even want to hear the thought!

They will rebuke immensely,

Even if you kindly advise them,

They will call him a psychologist and a philosopher,

They make you not talk to anyone.

I can not take away people's habits,

Neither imam nor pop,

They sometimes just grow,

Like mushrooms after rain.

All people have vices,

Some good and bad,

None of us are the same,

Like a five-fingered hand.

He who knows how to take good vices,

They serve a life,

It will have its doors open,

At every knocking door.

Bad habits make me listen to them,

But I did not practice them myself,

If life tests you with such people,

You need to know how to overcome them.

Vices are often related to each other,

They become chains, sometimes bad and sometimes good,

Knowing how to teach people vices,

You will succeed all your life.

© ️Properties Jakupi Demiri, Switzerland.

Comments


اخر المنشورات
 
bottom of page