top of page

Amb Vildana Stanišić


Amb Vildana Stanišić

Vildana Stanišić

SRCE MOJE

Srce moje , ti bezbrižno budi , niko više povrijedit te neće , shvatili smo da zlobni su ljudi , da mi sami moramo do sreće .

Oko tebe postavit ću stražu , danonoćno da bdiju nad tobom , nevjerni su i svi oni lažu , kunem ti se i Bogom i sobom .

Tiho noćas kucaj srce moje , našu tajnu da ne sazna neko , staza spasa jedina nam to je , da odemo od njega daleko .

Jer on ima taj ključić čarobni i zna put koji tebi vodi , blizu njega mi nismo bezbijedni , stražu našu on će da pobijedi .

Otključat će kapije i vrata i ponovo ukrast će te meni , sa tim ključem od suhoga zlata , bol će nanijet' već ranjenoj ženi .

Zato srce pobijeći moramo , preko gora i plavoga mora , niko ne zna da bićemo tamo , pr'je no svane ova rujna zora

اخر المنشورات
 
bottom of page