top of page

Tomi Buzi


Tomi Buzi

Se di, nè ishte èndèrr !

Se di ne ishte èndèrr, a e vèrtet, Se di nè ishte kètu, a né tjetèr jet, Por di qe bota mu rotullua mbi kok, Sikur tè isha Alien, i rèzuar nè tok !

Ajo ishte aty, e bukur si njè hyjni.., Qè kishte zbritur nga tjetèr planet, S'kisha par kurr mè parè, njè 'perèndi'.., Tè notonte, si njè sirenè mbi det !

S'di kujt ju luta, me duart lart nga qielli Ajo buzèqeshi, duke notuar ngadalè , Pastaj u zhduk, me dallgèt e detit , Si nje vegim i bukur, e fshehur nèn val !

Dhe un prita, prita shum gjat.., Prita tè mbaronte 'èndrra' ime, Prita ta shihja pèrsèri mbi val, Vajzèn e bukur qè i ngjante, hyjnive !

Tomi Buzi 26.09.2020.

I know, it was a dream!

Because I know it was a dream, is it true, I know if he was here, or in another jet, But I know the world rolled over my head, If I were an Alien, I would fall to the ground!

She was there, beautiful as a deity .., That had come down from another planet, S'kisha par kurr mè parè, njè 'perèndi' .., You swam, like a mermaid over the sea!

I do not know who I begged you, with my hands up from the sky She smiled, swimming slowly, Then he disappeared, with the waves of the sea, Like a beautiful vision, hidden under the waves!

And I waited, waited too long .., Prita tè mbaronte 'endrra' ime, I waited to see him again on the wave, The beautiful girl he resembled, the deities!

Tomi Buzi 09/26/2020.

اخر المنشورات
 
bottom of page