top of page

Milka Minkova


Milka Minkova

ВЕРУВАЈ НЕ ГУБИ НАДЕЖ (ЖИВОТ)

Верувај, вербата не ја губи и покрај сето зло што се распослало низ твоето животно тло

Постои некој кој во дланката своја ја негува добрината и ќе ти ја подаде раката да ти ја смени судбината.

Со вербата и надежта во себе ќе ти помогне и тебе.

А ти добротворецу во ова време на небиднина подари светлина.

Својата насмевка, подари ја на оној кој никогаш не ја имал со радост би ја примил

Собери ги зраците од сонцето и пушти ги да летаат па онаму каде цари мрак да слетаат.

Пронајди го изворот на чистината и сврти го да протече онаму каде се сплотила небиднината.

Од твоите солзи, оддели една и стави ја лицето што никогаш не заплакало, иако некогаш сакало

Собери ја сета храброст и стави ја во душата на оној што никогаш не се борел. иако тоа би ги сторил

Биди човек, направи и друг да биде вербата и надежта да му се вратат и злото и доброто низ живитот нека го пратат

Така ќе знае животот што значи, и ќе плачи ќе знае и да се смее и да пее и насмевка од неговото лице да се лее..

Верувај, не губи надеж цени се себе и оној покрај тебе никогаш сам не ќе бидиш што носи животот се ќе видиш.

/Милка Минкова/

BELIEVE DON'T LOSE HOPE (LIFE)

Believe me, he does not lose faith despite all the evil which spread throughout your ground

There is someone in the palm of your hand own nurtures goodness and he will give you his hand to change your destiny.

With faith and hope in yourself will help you too.

And you are a benefactor in this time of nothingness give light.

Your smile, give it to the one who has never had it I would gladly accept it

Collect the sun's rays and let them fly so where the kings of darkness descend.

Find the source of purity and turn it to leak where the nothingness came together.

From your tears, separate one and put her face which never did not cry, although he once wanted to

Gather all the courage and put it in the soul of the one who never fought. although it would

Be human, make another to be faith and hope to return to him and let evil and good follow him through life

That way he will know what life means and will cry he will know how to laugh and to sing and a smile from his face to pour ..

Believe me, do not lose hope appreciate yourself and him beside you you will never be alone what life brings you will see.

/ Milka Minkova /

اخر المنشورات
 
bottom of page