top of page

Flori Gomboș


Flori Gomboș

ÎNVAȚĂ-MĂ SĂ TE STRIG învață-mă să te strig, atunci când frigul te cioplește și îngerii te-aruncă-n lume; te-oi aștepta pe puntea unui ocean, să mă înveți să înot prin șoaptele tale și valuri de iubire să m-atingă, până m-or strivi în amurgul scurs spre veșnicie... învață-mă să te strig în noaptea văduvită de sfinți, să fii tu cel ce-mi dai visele spre păstrare... înfășoară-mă în cămașa ta până la nebunia iubirii; vom sta pe ramurile soarelui, veghind veșnicia clipelor în care m-ai învățat să te strig... *Flori Gomboș*

TEACH ME TO CALL YOU teach me to call you, when the cold carves you and angels throw you into the world; he was waiting for you on the deck of an ocean, to teach me to swim through your whispers and waves of love to touch me until they crush me in drained twilight to eternity ... teach me to call you in the night widow of saints, be the one to give me dreams to keep ... wrap me in your shirt to the madness of love; we'll stay on the branches of the sun, watching the eternity of the moments in which you taught me to call you ... * Gomboș Flowers *

اخر المنشورات
 
bottom of page