top of page

Ljiljana Hidić Pasarićek


Ljiljana Hidić Pasarićek

Zašto sam prestala voljeti tebe

U 07: 58 dana gos.13.9.2016.g.

Znaš, često se pitam Gdje smo nestali mi. Dal' godine duge presudile su

Možda u njima bilo je Previše bola.

Možda, nisam željela to Možda ni ti. Al' tko će sada to ispraviti. Nije do bola ni tuge.

Već u onom: Tu sam za tebe Bio jesi Al' bilo te nije.

Srce te upamtilo takvog Uvijek i uvijek Ista šablona... A trebao si znati da ja nisam ona ili one.

Da nježno sam biće Satkano od tuge Da ljubavi trebam za života pet.

Ne, nikada nisi spoznao to Bio si tek slijepi suputnik Života mog Izranjavanog Otkrhnutog Ne izmišljenog Već stvarnog sanjara.

S očima i srcem djeteta Ti bio si tek Suputnik kroz loše vrijeme U lošem trenu.

Tada se zapitah Pa zar nisam više tvoja "Žena iz snova"?

Ne, ne laži sebe ni mene Ne hrani lažima nas Da ljubavi ima Bilo bi i nas

Otišla je negdje Stazama u potragu za novim sretnim jutrima Za nekim novim ljubavima.

Jer ona se ljubavlju i pažnjom hrani A mi? Mi ostali smo utamničeni u toj prolaznosti. Gotovo mučenici gladni I žedni ljubavi.

Kako je moguće to? Ne pitam se više KAKO SAM PRESTALA VOLJETI TEBE?

Uspavao si zauvijek sve moje i Tvoje snove Ubio si ljubav jedne zaljubljene žene. Autor: Ljiljana Hidić Pasarićek

اخر المنشورات
 
bottom of page