top of page

Autor: Ioan Draga


Autor: Ioan Draga

VIBRAȚII SIDERALE....

Mă plimbam în visul meu,

Dincolo de limitele mele

Și adunam în vasul inimii,

Praf de argint și petale de sunete

O simfonie de vibrații,

Emoții, sentimente și gânduri

Să pot cuprinde cerul

Și necuprinsul cuvintelor,

Într-un poem.

La margine de univers,

Când stelele repetau cântările,

Vibrații siderale pe note muzicale

Trezeau în mine trăiri necunoscute.

Cuprins de mirare îndrăzneam să cred

Să sper și să întreb destinul:

-Am văzut nașterea unei stele

Și am întrebat:

- Cine e ea?

El mi-a raspuns:

- E muza ta!

E muza mea?

Mă întrebam nedumerit,

Părea că timpul s-a oprit,

Din visul meu am tresărit

Și m-am trezit,

Dar în alt vis.

Eram pe-o mare de tăceri,

Sub cerul plin de mângăieri,

Iar razele de curcubeu

Au înflorit sub Empireu

Și de mirare-am fost cuprins,

Eu m-am trezit cu un dor aprins,

Dar în alt vis.

La muntele cu amintiri,

Doar sub a dragostei priviri,

Corabia de dor m-a dus

Și m-a lăsat lângă apus,

Dar nu unul obișnuit,

Orice apus e-un răsărit,

Apoi din nou am tresărit

Și m-am trezit,

Dar în alt vis.

Când ochii minții i-am deschis,

Pe mal văd un copac aprins

De focul neobișnuit,

El din trăiri era stârnit

Și sufletul meu întristat,

S-a odihnit la umbra lui,

Cum n-am sperat.

Atunci de pace-am fost cuprins

Și m-am trezit,

Dar nu din vis,

Căci infinitul neatins,

Mi se parea ca e real

Și viața vis.

اخر المنشورات
 
bottom of page