top of page

ΕΎΑ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΛΙΑΝΟΎ/Έχω μια μηχανή


ΕΎΑ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΛΙΑΝΟΎ

Έχω μια μηχανή.. Με αυτή κλαίω και γελάω.. Έχω μια μηχανή και διαβάζω, παίζω η μιλάω. Βγαίνω βόλτα με μια μηχανή, αντικατεστησε την καρδιά μου, τη σκέψη μου, το ένστικτό μου..

Εχω μια μηχανή.. Με αυτή μεγαλώνω σιγά σιγά Με αυτή Νιώθω Κλαίω Μιλάω

Εχω μια μηχανή.. Κι έγιναν καποιοι Θεοί Κι εγιναν καποιοι Βασιλιάδες Και ο πόλεμος παίζει σαν παιχνίδι Αναμεσα σε χέρια παιδικά που μεγαλωσαν με Μηχανές Κουμπιά Καλώδιο για μάνα Και βυζαξαν ατελειωτες ώρες Μπαταρίες Ρομποτ Και πίστες..

Εχω μια μηχανή δεν παω εξω για καφέ Αλλά κι εαν πάω Αυτή με οριζει Δεμένο με έχει Με ενα αόρατο λουρί Κλαιω Γελάω Αγαπώ Ερωτεύομαι Τρώω Ταξιδεύω Κι οτι ανθρώπινο. Δε το αναγνωρίζω Εχθρευομαι Σιωπή

Καληνύχτα παραμυθένια ©®

اخر المنشورات
 
bottom of page