top of page

Autor Ioan Draga-ÎN LUMEA MEA


Autor Ioan Draga

ÎN LUMEA MEA...

...în lumea mea ori de câte ori este cazul, iau decizii plin de incredere în mine însumi.

...în lumea mea sunt amabil, dar nu slab.

...în lumea mea sunt un om mândru , dar nu arogant.

...în lumea mea sunt un om modest, dar nu timid.

...în lumea mea sunt fericit, liber și fac ceea ce-mi place.

...în lumea mea sunt eu însumi.

...în lumea mea am curajul propriilor convingeri.

...în lumea mea sunt un învingător.

În lumea mea...

În lumea mea de gânduri Și împliniri mărețe Am construit palate Din vise de cleștar, Am îndrăznit să urc Înalte culmi semețe, Iar inima mi-am pus-o Pe-al dragostei altar.

În lumea mea e soare Și multă veselie, Sunt vise împlinite Și astre ce lucesc, Acolo e speranță Deplină armonie Iar vis și realitate Sunt lumi ce se unesc.

În lumea mea e pace, Și pomii plini de roade, Nu este răutate....... Nici crime, nici război, Nu este violență Nici inimi întristate Nici lacrime amare Ca să curgă șuvoi.

În lumea mea sunt râuri Născute din iubire Ce oglindesc în ele Trăiri din veșnicii, În lumea mea tot cerul E plin de bucurie Câmpia este verde Și florile sunt vii.

اخر المنشورات
 
bottom of page