top of page

Blagica Velkovska


Blagica Velkovska

НЕДОСТИЖЕН

Зошто ми се криеш каде витко тело виеш Зошто си ми недостижен неможам да те најдам * Неможам да те видам а камо ли со тебе да бидам а колку сакав да бидам вечна љубов твоја душо моја ** Зошто си ми недостижен дали покрај тебе друга имаш нејзината љубов ја примаш мене ме остави зад себе ме постави *** Ќе те барам низ полиња ширни ќе те барам низ води мирни ќе те барам во небесниот свод ќе те барам во морето со брод **** Ќе те барам во капките роса ќе те барам помеѓу цвеќињата ќе те барам каде се играат дечињата ќе те барам на жиците помеѓу птиците ***** Ако никаде не те најдам така тивко полека во пеперутка ќе се сторам и повеќе за тебе нема да се борам ****** Ќе излезам ќе полетам кога дождови ќе леат крилцата од дождот да ми се стопат и мојот живот да заврши попат

اخر المنشورات
 
bottom of page