top of page

Autor Ioan Draga/


Autor Ioan Draga

MUZA...

Nu voi uita iubirea ce cântă dimineața și îmi deschide ochii ce-nseninează fața să pot vedea frumosul deplina armonie de când am cunoscut-o scriu versuri pe hârtie.

Nu am să uit sărutul ei nici ochii blânzi nici vorba dulce Căci inima mi-e în văpăi o viață am și o iubire iar gândul tot la ea mă duce.

E delicată și senină cu buze moi cu părul lung cu fața plină de lumină cu ochi adânci ce te străpung E grațioasă e frumoasă și e de fericire plină.

E îmbrăcată în splendoare cu tot ce-i mai frumos pe lume Și numai ea îmi dă culoare Un sens în viață și un nume

Căci gândul zorilor îmi este și bucuria de pe creste Zeița poeziei mele e coborâtă dintre stele, e roua mea.

E când departe pe-a vieții cale, când sus pe munte când jos în vale este prezentă în tot ce fac și când vorbesc dar și când tac icoană e în ochii mei, E muza mea.

Autor:Ioan Draga

Notă de la autor:

Adevărata poveste de dragoste este numai una, în sufletul celui care iubește. Dragostea este și va fi mereu o sursă de inspirație. Un poet visează mai mult decât trăiește. Inima lui bate în armonie cu muza lui, pentru că iubește. Viața îți pune întrebări dar dragostea îți dă răspunsuri.Ea te motivează să mergi mai departe. Unele dintre cele mai mari realizări ale omenirii au avut ca substrat dragostea față de Dumnezeu și dragostea față de semeni. Atunci când încetăm să iubim ne pierdem umanitatea.

اخر المنشورات
 
bottom of page