top of page

Ljiljana Hidić\TIŠINA


Ljiljana Hidić

TIŠINA

( fb sjetko)

Uroni tu ispod U to ograničeno Neograničeno mjesto Čut ćeš moj šapat Moj glas Možda ne odmah Al' osluhni me Tu sam U prostranstvu tišine Isprepletena ljubavlju Zaroni u to prostranstvo tišine Koja jedino sad se čuje Možda dopre do tebe glas što te zove Vapaj duše Srca krik U toj nijemoj tišini To su jedini saveznici i Ljubavnici Ne govore često Al' kažu sve Tom nijemom Gotovo mrtvom tišinom Isprepleteni govore Umjesto nas Sude Kazuju Sve je protiv nas Još ostaje samo Osluhnuti Tu nijemu tišinu U njoj svira melodija istine Ne zaboravi me... Osluhni tišinu još jednom Primi moj zadnji poljubac za kraj Taj zadnji Zagrljaj tišine.

SILENCE

(fb sjetko)

Dive down there In that limited Unlimited space You will hear my whisper My voice Maybe not right away But listen to me I'm here In the space of silence Intertwined with love Dive into that space of silence Which is only now heard Maybe a voice is calling to you The cry of the soul Hearts scream In that silent silence They are the only allies and Lovers They don't talk often But they say everything Tom dumb Almost dead silence Intertwined speeches Instead of us Judge They say Everything is against us It still remains Listen That silent silence The melody of truth plays in it Don't forget me ... Listen to the silence once more Take my last kiss for the end That last one A hug of silence.

اخر المنشورات
 
bottom of page