top of page

Autor Ioan Draga\PETALE DE SUFLET


Autor Ioan Draga

PETALE DE SUFLET...

Pe râuri amare durerea plutește, De iureșul vieții adesea sunt prins, În ape tăcute ea își oglindește, Tristețea în noapte când totul e stins.

Desculț prin nisipuri eu caut fericirea, Pe chipuri de piatră și vase de lut, Furtuni clandestine îmi umbresc gândirea, Să-mi tulbure crezul și pasul făcut.

O candelă albă îmi arde pe masă, Privesc cu uimire spre-un cer azuriu, Trăiri fără număr în suflet m-apasă, Iar timpul mă cerne-n nisip auriu.

În zorii de opal sub cerul iubirii, Pe culmea speranței am să mă opresc, În valea vieții-nfloresc trandafirii, Petale de suflet ce-n inimă cresc.

Adun doar parfumul suav de iubire, Iar umbrele nopții-n urmă au ramas, În zborul meu liber către nemurire, Spre țara eternă cu dor sunt atras.

اخر المنشورات
 
bottom of page