top of page

marijanajtheferpopov\Ne zaranjajte u moje more


marijanajtheferpopov

Ne zaranjajte u moje more Ne jašite moje talase Ne otvarajte moje školjke Ne duvajte mi u jedra,kontra vetru

Vetru sam miljenica Školjki sam biser Talasima predvodnica Moru delta u koje uranja

Ne gasite svetla na mom svetioniku Ne budite identifikovani putnici mog Titanika Ne dešifrujte moje karte plovidbe Ne pratite moje kompase

Moji kompasi su na senzore moje strasti Karte su lukave i navode pravo na grebene Moj Titanik ima preživele zaljubljene Svetionik se pali mojim očima

Ne zadirite duboko Ne gledajte površno Ne pričajte smišljeno Ne zaključujte zlurado

Moja dubina davi Površnost je maska Moja istina može da demantuje izmišljeno Moja zloba ne postoji To ste vi sebe prepoznali

Noćas ću ugasiti Svetionike I uzjahati talase Kao pena se penušati Nošena Titanikom Mojim morem se uliti u deltu duše Široku i duboku Bisernu Bez kompasa Bez jedara Hvala vetru Hvala kartama Hvala mojim senzorima Za istinu.

اخر المنشورات
 
bottom of page